TRESOR LE PALAIS | Regulament hotelier
TRESOR LE PALAIS, HOTEL DE 5 STELE IN TIMISOARA, SALI DE EVENIMENTE IN TIMISOARA
1517
page-template-default,page,page-id-1517,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

REGULAMENT HOTELIER

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Tresor Le Palais și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Rezervare

Rezervarea se face direct pe site-ul www.tresorlepalais.ro sau la unul dintre următoarele numere de telefon:+40-(0)256228754 sau +40-(0)256228755.

Rezervările vor fi garantate cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Restaurantul L’Aventure are o politică de servire a oaspeților în ordinea sosirii lor.

Pentru cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel.

Pentru rezervări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: +40-(0)256228754 sau interior Restaurant apelabil din cameră, sau pe pagina de rezervări a site-ului www.tresorlepalais.ro

Rezervările vor fi reținute doar 20 minute de la ora solicitată.

Pentru serviciile TRESOR LE PALAIS SPA este recomandat ca rezervările să se facă cu minim 24 ore înainte la numărul de telefon: +40-(0)256228754 .Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați site-ul www.tresorlepalais.ro

Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris pe adresa de e-mail: office@tresorlepalais.ro cu 24 de ore înainte de data de check in.

Tarife

Tarifele Tresor Le Palais diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 15.00

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.

In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 15:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii .

In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se poate oferi un late check out in limita disponibilității cu un cost suplimentar de 15 Euro pe oră si se va încasa 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 17:00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 6 ore fără costuri suplimentare.

Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 6 ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, respectiv 14 in cazul unui late check-out,se va percepe 100% din contravaloarea unei nopți de cazare.

Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Dorim să vă reamintim că hotelul nu este responsabil pentru bunurile sau obiectele lăsate în mașină sau pe mașină în timpul vizitei dvs. La fel cum și în alte locuri publice, este important să fiți atenți la obiectele personale și să le păstrați în siguranță.

Cazare

Toţi copiii sunt bineveniţi.

Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-12 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.

Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

Toţi copiii cu vârsta până la 18 ani plătesc 25 EUR pe noapte dacă folosesc paturi suplimentare

Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o cameră este 1.

Tipurile de camere care pot găzdui paturi suplimentare sau pat bebe sunt camerele superior,executive sau deluxe,precum și suita Prestige sau suita Tresor.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pat suplimentar pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

Semnalistica

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi semnalistica de pe tabletele cu care sunt dotate camerele:

  • activarea butonului DND (do not disturb ,nu deranjați )cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;dacă butonul respectiv este activat cartelele de housekeeping și tehnic nu funcționează,deci le este restricționat accesul in camera dumneavoastră
  • activarea butonului Make my room – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code

Tresor Le Palais nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant și recepția hotelului persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.

Accesul în zona piscinei sau in zona Spa este permis doar în costum de baie, șlapi curați, prosop, halat, cască.

Este interzis accesul în piscina și in zona Spa persoanelor cu boli dermatologice și infecțioase, precum și accesul minorilor sub 14 ani neînsoțiți sau nesupravegheați.

Modalități de plată

Pentru plata serviciilor Tresor Le Palais sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de banca.

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Gratificații și costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

Vezi Inventarul

Broșura cu costurile aferente poate fi consultată în format fizic, la recepția hotelului.

Fumatul

Fumatul tradițional si tigara electronica nu sunt permise în incinta Tresor Le Palais conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Tresor Le Palais are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber.

Tresor Le Palais dispune doar de camere pentru nefumători. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare de 250 euro/noapte reprezentand serviciile de curatenie a camere.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.

În cadrul restaurantelor și a centrului SPA nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.

Micul dejun, prânzul și cina

Micul dejun se serveşte la Restaurant L’Aventure aflat la parterul hotelului, în intervalul:

  • 7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri)
  • 8.00 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica)

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costa 15 EUR/persoana (va fi utilizat cursul de schimb al Băncii Transilvania din ziua respectiva)

In restaurantul L’Aventure situat la parterul hotelului, deschis zilnic în intervalul 12.00 – 23.00, puteți servi prânzul și/sau cina, într-o atmosferă relaxată.

Dacă doriți să serviți o cafea sau un cocktail, puteți opta și pentru zona de bar situata la parterul hotelului.

Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.

Room Service

Room service-ul este disponibil la cerere, în următoarele intervale orare:

  • 7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri) – mic dejun
  • 8:00 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica) – mic dejun
  • 12:00 și 23:00 (de luni până duminică) – restaurant L’Aventure.

Piscina hotelului este exterioara și este deschisă din aprilie pana in octombrie între orele 10:00 și 18:00 de luni pana duminica.

Spațiul de parcare și autoturismele

Tresor Le Palais pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 100 de locuri de parcare – supraterana.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

 

Siguranța obiectelor personale

Hotel Tresor Le Palais este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Tresor Le Palais.

Asistență specială

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

 

Confidențialitatea informațiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, S.C. DANGERS SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.

S.C. DANGERS SRL cu sediul in TIMISOARA,Str Radu Tudoran Nr 18 proceseaza date cu caracter personal în vederea prestarii serviciilor hoteliere, în următoarele scopuri:

  • Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face in baza unei obligatii legale;
  • Confirmarea rezervarilor si preautorizarea cardului, avand ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
  • Facturarea serviciilor hoteliere, avand ca temei de prelucrare obligatiile legale;
  • Pentru a comunica cu dumneavoastră in diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizari sau acela de a va oferi servicii personalizate, oferite in timp util, in format electronic sau telefonic, avand ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;
  • Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, avand ca temei legal de prelucrare consimtamantul;
  • Furnizarea informatiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, avand ca temei legal de prelucrarea in inters legitim.

Clienții TRESOR LE PALAIS furnizeaza datele solicitate de către S.C. DANGERS SRL în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.

Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.

Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (numar de telefon, adresa de email) este acordat in mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. DANGERS SRL .Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către office@tresorlepalais.ro.Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizarii datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). In cazul in care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi in situatia de a nu va putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing si feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către S.C. DANGERS SRL în general, vă rugăm să nu ezitați să contactați responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa de e-mail: office@tresorlepalais.ro

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere in orice moment a consimtamantului, dreptul de a solicita stergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta responsabilului nostru pentru protectia datelor in orice moment la adresa de e-mail: office@tresorlepalais.ro printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul respectiv.

Datele cu caracter personal aparținând clienților TRESOR LE PALAIS sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.

Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. DANGERS SRL la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.

Politica de protecție a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.

Lenjeria se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Prosoapele se schimba zilnic.Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute și reclamații

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Tresor Le Palais de care au beneficiat;
  • au produs degradări sau distrugeri;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
  • au fumat în incinta hotelului sau a camerelor deși fumatul este interzis

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Timisoara.

 

Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant și centru SPA, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul Tresor Le Palais trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul pe proprietatea noastră a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Tresor Le Palais va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, restaurant sau de pe proprietatea noastră clienții indezirabili.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Băuturi alcoolice

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.

Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul Tresor Le Palais beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite

  • welcome tray 5 stele (cană fierbător, cafea, ceai, zahăr) ,apa
  • acces la anumite servicii Tresor Le Palais (piscină sezoniera,centrul Spa care va fi inaugurat in 30 Martie 2019) pentru clienții cazați în hotel,
  • rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
  • serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
  • apel de trezire
  • primirea și transmiterea mesajelor
  • servicii de rezervări la restaurant
  • Parcare

Servicii cu plată

  • transfer de la și către hotel la aeroport sau gară
  • room service
  • produse minibar
  • servicii de spălătorie sau călcătorie
  • telefonie internă și internațională
  • trimitere și primire corespondență
  • curierat intern și internațional
  • serviciu de trimitere flori (în localitatea Timisoara

Protecție în caz de incendiu

Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Ușile de acces în camere și ușile care dau către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului.

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

Integritate structurală

Pentru Tresor Le Palais ,siguranța structurală și structura de rezistență a clădirii sunt vitale, de acestea depinzând stabilitatea, rezistenţa şi durabilitatea în timp. De aceea, îmbinând arhitectura cu ingineria structurală, clădirea a fost proiectat astfel încât să asigure, în orice situație, întreg necesarul de securitate.

Natura terenului ales pentru fundaţie determină capacitatea portantă a terenului şi reprezintă presiunea maximă pe care o poate suporta terenul de fundare, fără a exista riscul ruperii acesteia. În ceea ce privește pereții, aceștia preiau greutatea clădirii şi o transmit fundaţiei, asigurând izolarea termică, fonică şi rezistenţa la solicitări orizontale (e.g. vânt, cutremur).

Clauze finale

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Tresor Le Palais (cazare, restaurant, SPA, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Hotel Tresor Le Palais fără a se face notificări în prealabil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Tresor Le Palais!

Conducerea,

01.06.2018